بهترین های لپ تاپ استوک



قیمت استوک لپ تاپ

شرایط بد اقتصادی کشورمان مردم را به سوی لپ تاپ استوک سوق می دهند که صد البته یک انتخاب درست و مقرون به صرفه است. اما سؤال اینجاست پرفروش ترین لپ تاپ های استوک کدام است؟ بعد از اینکه یاد گرفتید که لپ تاپ بهتر است یا کامپیوتر و تصمیم به خرید لپ تاپ گرفتید حال موقع آن است که ما یک سری از پرفروش ترین لپ تاپ های استوک را به شما معرفی کنیم. لپ تاپی که در اینجا می خواهیم به شما معرفی کنیم از شرکت لنوو سری ThinkPad می باشد که یکی از شرکت های بزرگ در سطح دنیا است. 6600U را می توانید از فروشگاه اینترنتی رایان مارکت خریداری کنید که یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های استوک است. شرکت مایکروسافت دیگر شرکت لاکچری در تولید لپ تاپ است که طراحی بی نظیر در کنار قدرت بدنه محکم آن یک سر و گردن بالاتر از لپ تاپ های رقیب عمل میکند. لپ تاپی که در اینجا میخواهیم معرفی کنیم یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های استوک است که خواستیم از شرکت دل معرفی کنیم و سعی بر آن داشتیم که کمی ارزان قیمت تر باشد. شرکت اچ پی می توانیم بدون اغراق بگوییم بزرگترین شرکت در ساخت و تولید لپ تاپ و قطعات لپ تاپ است زیرا از هر 5 لپ تاپ به فروش رفته قطعا 2 عدد از کمپانی اچ پی است. لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G3 برای کارهای مهندسی، محاسباتی، ترید و… مناسب می باشد زیرا بین برنامه ها با توجه به پردازنده 6820HQ بین برنامه ها روان عمل میکند و از سرعت خوبی برخوردار است. همچنین نمایشگری به نسبت بزرگ 17.3 اینچ برای اکثریت کاربرانی که به صفحه نمایش بزرگ در حین تماشای فیلم های مورد علاقه نیاز دارند رضایت بخش خواهد بود.

برای خرید لپ تاپ استوک دل به سایت آبیدر استوک سر بزنید.

سایت فروش لپ تاپ

از ویژگیهای خاص این لپ تاپ نیز میتوان به پورت USB-C و 256 گیگابایت حافظه SSD در کنار 1 ترابایت حافظه HDD آن اشاره کرد که در لپ تاپهایی با این قیمت کمتر مشاهده میشود. در محدوده قیمت زیر 15 میلیون تومان لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 - 58 - 320P بسیار اقتصادی و کاربردی است. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر 15 اینچی TFT با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 60 هرتز است. لپ تاپهای سری اسپایر 3 شرکت ایسر قابلیت حمل بالایی دارند و همچنین به راحتی میتوانند از پس اکثر کارهای روزمرهی کاربران بر آیند. از ویژگیهای این لپ تاپ نیز میتوان به وبکم آن اشاره کرد که در لپ تاپهای مدرن در حال حذف بوده در حالی که برای استفادههای دانشگاهی پراستفاده است. سری لپ تاپهای ویووبوک ایسوس از محصولات خوشقیمت و کارآمدی هستند و در بازار ایران نیز محبوبیت بالایی دارند. لپ تاپ مدل VivoBook R565E-G دارای پردازندهی نسل یازده Core i3-1115G4 با فرکانس کاری بین 1.7 تا 4.1 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است.

نحوه خرید لپ تاپ استوک با بودجه کفش

سایت فروش لپ تاپ استوک

از دیگر قابلیتهای این لپ تاپ میتوان به باتری 3 سلولی با ظرفیت 48 وات ساعت، بلندگوهای داخلی SonicMaster و پورتهای USB-C و HDMI اشاره کرد. برای طرفداران محصولات شرکت اپل در لیست بهترین لپ تاپهای ماه جاری، مک بوک ایر 2020 را پیشنهاد میکنیم که به لطف تراشهی اختصاصی Apple M1 بسیار محبوب و کارآمد است. تراشهی M1 اپل از 8 هستهی پردازشی و یک پردازنده گرافیکی 7 هستهای بهره میبرد و بر اساس آزمونهای منتشر شده، این محصول میتواند به راحتی از پس انواع برنامههای مهندسی برآید. لپ تاپ MacBook Air 2020 دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 1600 x 2560 پیکسل است و در نتیجه برای کارهای گرافیکی و طراحی نیز محصول پرکاربردی خواهد بود. از قابلیتهای خاص این لپ تاپ نیز میتوان به حسگر اثر انگشت، باتری توانمند 49.9 واتساعتی و پورتهای USB-C Thunderbolt آن اشاره کرد. لپ تاپ گیمینگ HP OMEN 16 - B0002TX - B دارای پردازنده قدرتمند Core i5-11400H اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ استوک hp کلیک کنید.


حضور این کارت گرافیک لپ تاپ مزبور را به گزینهای ایدهآل برای گیمینگ اقتصادی و اجرای بازیهای eSports مانند DOTA 2 و CS: GO تبدیل میکند. نمایشگر IPS LCD این لپ تاپ نیز در اندازه 16.1 اینچ و رزولوشن FHD بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمیکند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند. لپ تاپ HP OMEN 16 به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD مجهز است و از این رو کاربر میتواند نرم افزارهای خود را با سرعت بسیار بالایی اجرا نماید. در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز میتواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد. در نظر داشته باشید لپ تاپ 15 اینچی دل مدل DELL G15RE - A نیز در این محدوده قیمتی محصول پرکاربرد و همردهای است. لپ تاپ Dell G15RE - B یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی بوده که اخیراً به بازار ایران راه یافته است.

این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 لمسی بهرهمند است که در محصولات ارزان قیمت بسیار کمیاب است و استفادههای بسیاری دارد. از دیگر ویژگیهای این لپ تاپ VivoBook R565E-G ایسوس هم میتوان به پورت USB-C، حسگر اثر انگشت و وبکم اشاره کرد. در نظر داشته باشید این لپ تاپ فقط 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD دارد و از این رو توانایی ذخیره اطلاعات در آن محدود است. البته این محدودیت را نیز میتوان با خرید و نصب یک حافظه SSD دیگر برطرف نمود. لپ تاپهای آیدیاپد لنوو به عنوان محصولات اقتصادی و توانمند این برند شناخته میشوند. این لپ تاپ دارای 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD بوده که برای محصولی با این قیمت بسیار نادر است و از این رو میتواند در ذخیرهسازی اطلاعات کاربر بسیار توانمند حاضر شود. از دیگر ویژگیهای لپ تاپ IdeaPad L340-CC میتوان به درایو نوری، وبکم و پورت USB-C آن اشاره کرد که کارایی محصول را برای دانشآموزان و دانشجویان بسیار بیشتر میکنند.

خرید نوت بوک استوک

این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی بهره میبرد. حافظه رم آن نیز 8 گیگابایت DDR4 و حافظه داخلی آن یک ترابایت از نوع SSD است؛ در نتیجه کاربر میتواند از این محصول برای اجرای بازیهای نسبتاً قدیمی نیز استفاده نماید. این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD بهره میبرد. لپ تاپ مزبور همچنین به یک باتری 4 سلولی، یک وبکم، دو پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI مجهز است. با توجه به مشخصات گفته شده، میتوان نتیجه گرفت لپ تاپ Acer Aspire7 A715 برای دانشجویانی که بیشتر وقت خود را صرف حضور در کلاسهای آنلاین و کار با برنامههای مهندسی میکنند گزینهای مقرون بهصرفه و کاربردی است. لپ تاپهای سری TUF ایسوس جزو بهترین لپ تاپهای گیمینگ اقتصادی بازار است که در مدلهای مختلفی عرضه میشوند. لپ تاپ TUF FX506LI ایسوس دارای نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن FHD و روشنایی 250 نیت است.

لپ تاپ HP - EF2126WM - E یکی از محصولات نسبتاً مقرون به صرفهی کمپانی HP است که از سخت افزاری قابل قبول بهره میبرد. این لپ تاپ به پردازندهی AMD Ryzen 5 5500U با فرکانس بوست 4.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Radeon Vega 7 مجهز است و در نتیجه میتواند اکثر نیازهای روزمره و دانشجویی کاربران را به راحتی برطرف کند. لپ تاپ HP - EF2126WM - E دارای 1 ترابایت حافظه HDD و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو میتواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد. از دیگر ویژگیهای این محصول خوش قیمت اچ پی میتوان به وبکم و پورت USB-C آن اشاره کرد که کارایی محصول را برای دانشآموزان و دانشجویان را بسیار بیشتر هم مینماید. سری لپ تاپهای Aspire شرکت ایسر از محصولات خوشقیمت و در عین حال توانمند این کمپانی محسوب میشوند. لپ تاپ Acer Aspire7 A715 - 75G - 52C2 دارای پردازنده Core i5-10300H اینتل است که با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.5 گیگاهرتز بار پردازشی سیستم را به دوش میکشد.

  • بدون ورود بیومتریک
  • صفحه کلید
  • گرید بندی لپ تاپ های استوک به چه صورت است؟
  • لپتاپ دست دوم لمسی
  • نمایش همه محصولات نمایشگر (مانیتور)
  • قیمت: 6.000.000 تومان

این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز بوده و در نتیجه برای بازیهای شوتر اول شخص یا بازیهای eSports مانند CS:GO بسیار گزینهی خوبی است. در نظر داشته باشید در این محدوده قیمتی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 - OB نیز گزینهی مطلوبی است. این لپ تاپ از پردازندهی توانمند AMD Ryzen 7 4800H با فرکانس کاری 2.9 تا 4.2 گیگاهرتز و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3050Ti با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی بهرهمند است که برای محصولی در این محدوده قیمتی بسیار نادر است. این لپ تاپ که اخیراً به بازار ایران وارد شده دارای 1 ترابایت حافظه SSD و همچنین نمایشگر 144 هرتزی است. با توجه به این مشخصات لپ تاپ Strix G15 ایسوس براحتی میتواند بازیهای AAA جدید و تمام برنامههای مهندسی را اجرا کند و همچنین گزینهی ایدهآلی برای اجرای بازیهای شوتر اول شخص است. در این محدوده قیمت لپ تاپ 16 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 Pro - AC نیز محصول مطلوب و کارآمدی است.

  • کارت گرافیک: Intel HD 4400
  • Asus ROG Zephyrus G14 review
  • پردازنده ضعیف سری U
  • کیفیت و سخت افزار قدرتمند
  • CPU: پردازنده نسل 10 اینتل Core i5-Core i7 ، پردازنده 4 هسته ای
  • خدمات آنلاین کامپیوتر در تهرانبا خدمات تخصصی رایانه
  • سازنده پردازنده گرافیکی
  • پردازنده: M1

بیشک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقتگیر و خستهکنندهای است. امروزه لپ تاپ با مدلهای گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسختافزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ را بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید در یک ماه گذشته قیمت اکثر لپ تاپهای پیشنهادی در بازار ایران مقداری افزایش یافته است. نکته 1: با هدف بهبود ارائه مشاوره خرید بهترین لپتاپهای ماه، تصمیم به دستهبندی آنها، بر اساس عملکرد و کاربرد گرفتهایم. از این پس بهترین لپتاپهای موجود در بازار بر اساس کاربرد و قیمت دستهبندی میشوند. همچنین در بخش نظرات، میتوانید به صورت رایگان از مشاوره متخصصان وبسایت شهر سخت افزار بهرهمند شوید. با توجه به رده لپ تاپ، رقبای همرده و قیمت آن صورت میگیرد. نکته 3: قیمتهای درج شده بر اساس زمان نگارش مطلب بوده و با توجه به تغییرات بازار، قبل از انتخاب و خرید کالا، از قیمت بروز لپ تاپ مطلع شوید.


[ بازدید : 10222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 6 مرداد 1401 ] [ 23:10 ] [ فرزاد شیخ ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر